Search Results - Antionline Forums - Maximum Security for a Connected World

Search:

Type: Posts; User: cvqguy; Keyword(s):

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    27
    Views
    3,430

    haha thanks Doc! :D thank you sooo much for all...

    haha thanks Doc! :D thank you sooo much for all of your help!
  2. Replies
    27
    Views
    3,430

    ok i fixed those problems. what do u mean by...

    ok i fixed those problems. what do u mean by protection?
  3. Replies
    27
    Views
    3,430

    whoa. dude. is it fixed? my homepage is Google...

    whoa. dude. is it fixed? my homepage is Google now!
  4. Replies
    27
    Views
    3,430

    First About:Buster Log -- Scan 1 --------...

    First About:Buster Log

    -- Scan 1 --------
    About:Buster Version 1.27
    Error Removing! : C:\WINDOWS\atlvs.dll
    Removed! : C:\WINDOWS\auyyb.dll
    Removed! : C:\WINDOWS\bsugr.dll
    Removed! :...
  5. Replies
    27
    Views
    3,430

    im not sure so im just going to post a new log...

    im not sure so im just going to post a new log anyway. haha. is that cool? thanks soo much you guys. here it is:


    Logfile of HijackThis v1.98.0
    Scan saved at 4:12:49 PM, on 7/12/2004
    Platform:...
  6. Replies
    27
    Views
    3,430

    hoookay. issues i've encountered: out of the...

    hoookay. issues i've encountered:

    out of the given processes i could only find WebRebates0.exe and I would stop and it it would pop back up. if the CPU usage is 00 does that mean its stopped or...
  7. Replies
    27
    Views
    3,430

    okay theres 2 services. One's called Network...

    okay theres 2 services. One's called Network Security Service and Network Security Service (NSS)

    i stopped and disabled the Network Security Service but now its gone, can i find it again to get...
  8. Replies
    27
    Views
    3,430

    i jsut ran adaware after updating it

    i jsut ran adaware after updating it
  9. Replies
    27
    Views
    3,430

    Logfile of HijackThis v1.98.0 Scan saved at...

    Logfile of HijackThis v1.98.0
    Scan saved at 7:56:53 PM, on 7/11/2004
    Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

    Running processes:...
  10. Replies
    27
    Views
    3,430

    ugh. sorry guys ive been out of the house. but...

    ugh. sorry guys ive been out of the house.
    but okay i updated adaware then i scanned with it. and the homepage went away for like 20 minutes then it changed to this other search page with pop ups....
  11. Replies
    27
    Views
    3,430

    Logfile of HijackThis v1.98.0 Scan saved at...

    Logfile of HijackThis v1.98.0
    Scan saved at 1:15:20 PM, on 7/10/2004
    Platform: Windows XP SP1 (WinNT 5.01.2600)
    MSIE: Internet Explorer v6.00 SP1 (6.00.2800.1106)

    Running processes:...
  12. Replies
    27
    Views
    3,430

    ok i got my scan log. how do i post it as a...

    ok i got my scan log. how do i post it as a hidden post?
  13. Replies
    27
    Views
    3,430

    yeah damnit i ran that cwshredder thing. so i...

    yeah damnit i ran that cwshredder thing. so i guess that was a load of crap then?
    alright ill try that hijackthis thing
  14. Replies
    27
    Views
    3,430

    Homepage hijacked

    something changed my homepage to
    res://gwcya.dll/index.html#27063

    i tried changing it in my internet options and it keeps going back to that.
    i've used spybot and adaware and nothings found it....
Results 1 to 14 of 14

 Security News

     Patches

       Security Trends

         How-To

           Buying Guides