Search Results - Antionline Forums - Maximum Security for a Connected World

Search:

Type: Posts; User: huntx7; Keyword(s):

Page 1 of 11 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    9
    Views
    2,355

    JP, did I mention you were always my favorite? :P...

    JP, did I mention you were always my favorite? :P Thanks for this, I have a hard time keeping track of my bookmarks. I reformatted 17 times in one year, yeah all thanks to winblows. So this will help...
  2. Replies
    32
    Views
    1,862

    My dream machine: Dual AMD XP 2.8 GHz (not...

    My dream machine:
    Dual AMD XP 2.8 GHz (not exsisting).
    ASUS Motherboard
    4 HDs, 15,000RPM, 200 gb each.
    Quadrople-boot (eh, did I spell that right, 4-boot) OS.
    With Mac OS, Win2k Pro, Slackware...
  3. Thread: bust

    by huntx7
    Replies
    19
    Views
    1,303

    Some people are just sick. Nothing more needs to...

    Some people are just sick. Nothing more needs to be said.
  4. Replies
    12
    Views
    1,879

    LMAO! Thanks man I needed a laugh at this day....

    LMAO! Thanks man I needed a laugh at this day. Thanks alot right now im rofllmao.
  5. Replies
    26
    Views
    1,721

    I'm 13, but C/C++ is what im learning now. It's...

    I'm 13, but C/C++ is what im learning now. It's so fun :). So it'll be my first language.
  6. Replies
    14
    Views
    1,209

    Um... I wrote the definition of a newbie (lots of...

    Um... I wrote the definition of a newbie (lots of people mistook that def.) and I gave the definition of a script kiddie. Here it is: http://www.antionline.com/showthread.php?s=&threadid=231526, read...
  7. Replies
    8
    Views
    1,673

    I pulled the book out in the book store and...

    I pulled the book out in the book store and flipped through it. I should prolly try it.
  8. Replies
    13
    Views
    896

    Poll: I think they deserved it. They want to get rid of...

    I think they deserved it. They want to get rid of software piracy, that's not gunna happen. They went so low, and snooped to DoS. I think all these things they're trying to do, like hacking file...
  9. Replies
    11
    Views
    871

    Yeah, I feel some much better with my AO. I...

    Yeah, I feel some much better with my AO. I didn't know what to do.
  10. Replies
    31
    Views
    1,654

    JP AWESOME JOB!!!!!!!!!! w00t x 1000000000 for JP...

    JP AWESOME JOB!!!!!!!!!! w00t x 1000000000 for JP all! Congrats!
  11. Replies
    51
    Views
    11,046

    Is there a tutorial here on keeping passwords...

    Is there a tutorial here on keeping passwords safe? Or is anyone working on it?
    I've got a load of tutorials in my head, but I'm not sure if someone has already made them, and I don't wanna look...
  12. Replies
    12
    Views
    977

    I saw this commercial too. I was screaming at my...

    I saw this commercial too. I was screaming at my tv for that little 12 yo on it. I was screaming stupid commercial and stuff. I mean, that's the stuff that makes hackers seem like little kids. The...
  13. Replies
    6
    Views
    3,546

    Well done! Great tutorial. /me congraluates ntsa

    Well done! Great tutorial. /me congraluates ntsa
  14. Thread: AO Age's

    by huntx7
    Replies
    65
    Views
    3,097

    Poll: Truly I'm 13. I'm no script kiddie or lamer or...

    Truly I'm 13. I'm no script kiddie or lamer or that crap. I'm here to learn everything that comes across my screen, for better knowledge. I'm learning programming and unix and security, and lots of...
  15. Replies
    13
    Views
    1,481

    YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Now we can...

    YES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Now we can tell script kiddies they can't! Script kiddies won't be able to hack hotmail with their little programs. Thanks for the information.
    /me does a dance...
  16. Thread: Want To Learn?

    by huntx7
    Replies
    4
    Views
    793

    http://www.antionline.com/showthread.php?s=&thread...

    http://www.antionline.com/showthread.php?s=&threadid=231526 < - - thread I wrote and has lots of links to help, read on the replies(most of my replies in there have tutorials) and you'll find some.
    ...
  17. Thread: banned before??

    by huntx7
    Replies
    4
    Views
    615

    If so, he is getting close. /me goes and waits...

    If so, he is getting close. /me goes and waits for drew_1797. drew_1791: just to answer your question, no I have not been banned before. Now someone, please close this thread.

    Thanks for your time~
  18. Replies
    19
    Views
    1,248

    Poll: Yeah, I believe that he dosen't encourage...

    Yeah, I believe that he dosen't encourage s'kiddioism. So, why the hell not bring him here? I mean, it's a great forum, site, and IRC chat. He has served his time. He could write lots of tutorials....
  19. Replies
    7
    Views
    678

    Yes, negatives and one post that tells them not...

    Yes, negatives and one post that tells them not to ask again, and we don't support that and not to be a script kiddie/lammer.

    Thanks for your time~
  20. Replies
    7
    Views
    678

    Hmmm....Good point. But we need to let them know...

    Hmmm....Good point. But we need to let them know they aren't going to get anything from us, and they shouldn't be a script kiddie/lamer. Still, very interesting.
    /me picks up crowbar....This is how...
  21. Thread: Ban me

    by huntx7
    Replies
    2
    Views
    1,160

    Some people are just plain ol' upset at AO cuz...

    Some people are just plain ol' upset at AO cuz they are pains and they don't see why no one likes him. I guess he's gone. Like RogueSpy said, get a life, and grow up *******. RogueSpy: lol I like...
  22. Replies
    25
    Views
    1,237

    The Bin Laden firecracker thing! I like things...

    The Bin Laden firecracker thing! I like things that shoot up in the sky and make pretty colors, things that are tricky, and loud thing.

    Thanks for your time~
  23. Thread: wish me luck

    by huntx7
    Replies
    18
    Views
    1,052

    Augh that reminds me...I have to go on a vacation...

    Augh that reminds me...I have to go on a vacation for 7 days! No internet :(. But the place has some theme parks and waterparks, so I guess it should be fun, but NO COMPUTER!!! I hoped I'd never say...
  24. Replies
    8
    Views
    6,927

    Woah, that's a great tutorial. Really nice for...

    Woah, that's a great tutorial. Really nice for your first tutorials. /me applauds.

    Thanks for your time~
  25. Replies
    13
    Views
    1,955

    Well if you didn't ask for that ask if anyone...

    Well if you didn't ask for that ask if anyone working there did. I wouldn't take answers until you get some specific information. Yeah, this is really common though. Don't trust them until you have...
Results 1 to 25 of 253
Page 1 of 11 1 2 3 4

 Security News

     Patches

       Security Trends

         How-To

           Buying Guides