Search Results - Antionline Forums - Maximum Security for a Connected World

Search:

Type: Posts; User: mindpilot; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Great thread man..thanks!

    Great thread man..thanks!
  2. Replies
    1
    Views
    682

    NewsMonster..and other RSS

    Does anyone use a program like this???

    It looks like a great way to store and organize articles/information/sources on the Web.

    any comments are apprecited about this or others applications...
  3. Replies
    1
    Views
    813

    ?

    ?
  4. Thread: website

    by mindpilot
    Replies
    4
    Views
    612

    good

    I like it! but I love this kinda text! :)

    very nice I think...good links too!

    my $02
  5. Replies
    1
    Views
    813

    NewsMonster and other RSS aggregators

    Does anyone use a program like this??

    It looks like a great way to store and organize articles/information/sources on the Web.

    any comments are apprecited about this or others applications...
  6. Thread: Useful Tools

    by mindpilot
    Replies
    21
    Views
    4,270

    great post!! Thanks alot!

    great post!! Thanks alot!
  7. Replies
    25
    Views
    1,788

    Thanks alot!!!

    Thanks alot!!!
  8. Replies
    25
    Views
    1,788

    yes the sucker Rocks..but I dont game at all. My...

    yes the sucker Rocks..but I dont game at all. My 4 yr old likes to..but I dont have really any games. Any good shareware ones out there? He loves Airstrike 3D.

    I just downloaded more updates...
  9. Replies
    25
    Views
    1,788

    Crap! That has got to be my problem. I have a...

    Crap! That has got to be my problem. I have a P4 2.5ghz, gig of RAM, and GeForce 4600Ti 128ddr, and the last few days it has been just WAY slow.

    Does anyone know of a fix/patch yet???
  10. Replies
    11
    Views
    824

    True, Zombies are a way that your terminal alone...

    True, Zombies are a way that your terminal alone is used in exploits, even if you have no Highly sought after info on your computer. You could be liable for someone else using it as a hackig...
  11. Replies
    1
    Views
    503

    True! the word common sense and most people's...

    True!

    the word common sense and most people's passwords dont match up most the time. :)
  12. Thread: firewalls

    by mindpilot
    Replies
    6
    Views
    659

    Well Honestly I think they are both good. I...

    Well Honestly I think they are both good.

    I run a NAT router ($49) before my cable modem which masks your IP and devices behind it. Would be considered hardware firewall. But I also run McAfee...
  13. I liked the article on ettercap last newsletter. ...

    I liked the article on ettercap last newsletter. Very interesting.

    Have you done anything on Uncapped bandwidth and/or the exploits like Onestep:Zup that reconfigure a modem to uncap Cable...
  14. Replies
    15
    Views
    1,298

    try Gates

    Insteas of the Word "devil" try using "Bill Gates"...should have same search results. :) heh!
  15. Replies
    19
    Views
    1,430

    Ahh very true about DMVA laws. I guess my...

    Ahh very true about DMVA laws. I guess my question would be that if a person is gonna get a NAT router for a SOHO w/<5 users they should get it NOW, are ther any with configuarable software that are...
  16. Replies
    19
    Views
    1,430

    KC...that sounds Great in Theory...but I havent...

    KC...that sounds Great in Theory...but I havent found much of anything to support any such progress toward such a project (via Google).



    I would very much like some more info. on this quote by...
  17. Replies
    8
    Views
    1,217

    I am half waay thru the book right now and like...

    I am half waay thru the book right now and like it. It gives good Insight to Crypto and some other things. Kind of Opinionated, but take it with grain of salt.
    good so far!
  18. Replies
    19
    Views
    1,430

    Thats what I am trying to uncover..heh! :D

    Thats what I am trying to uncover..heh!
    :D
  19. Replies
    19
    Views
    1,430

    Neutron.....who is the question directed at and...

    Neutron.....who is the question directed at and can you elaborate?
  20. Replies
    19
    Views
    1,430

    hmm

    This is an interesting reply...Any idea on how to achieve this? Configuring your Router and/or creating the look of false internal traffic.

    very curious...
  21. Replies
    25
    Views
    1,926

    Poll: no crap...that rocks!!!!!

    no crap...that rocks!!!!!
  22. Yes I feel it is still very necessary if you are...

    Yes I feel it is still very necessary if you are on the Internet period. That 1% will destroy everthing!!!!

    These are all good and available at Freshmeat.net

    Kaspersky

    DansGuardian.
    ...
  23. Replies
    19
    Views
    1,430

    I havent seen any yet either. Maybe if ya put...

    I havent seen any yet either. Maybe if ya put another NAT router behind the first one it will confuse them. hahaha...sometimes the erroneous works..lol
  24. Replies
    4
    Views
    546

    Thanks guys! Yeah I know Mafia$oft isnt secure...

    Thanks guys! Yeah I know Mafia$oft isnt secure at all...haha...but I have applications I have to use on it..UGH!

    :)
  25. Replies
    4
    Views
    546

    Beyond NAT router, firewall, AV

    I know about proxies and do not care for them as they SLOW down a computer incredibly. Unless I have not seen the ones that dont affect performance.

    I do wonder though is there any other way (I...
Results 1 to 25 of 41
Page 1 of 2 1 2

 Security News

     Patches

       Security Trends

         How-To

           Buying Guides