Search Results - Antionline Forums - Maximum Security for a Connected World

Search:

Type: Posts; User: pysk0tik; Keyword(s):

Page 1 of 4 1 2 3 4

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    11
    Views
    952

    definitely>>>one of the reasons i think we should...

    definitely>>>one of the reasons i think we should send people to New Order is because they have an entire section called 'hotmail' under downloads
  2. Replies
    11
    Views
    952

    Send hotmailers to New Order

    Anyone who asks 'How Can I Hack Hotmail' or some related question should be sent to New Order.

    The address is http://www.neworder.box.sk

    New Order forums allow those losers to ask questions...
  3. Thread: I Need Help

    by pysk0tik
    Replies
    22
    Views
    1,442

    also, this is more of a question than an answer,...

    also, this is more of a question than an answer, but i think (if you only have this problem on the net) that he could be using cross-browser scripting to copy the cmd.exe and execute a remote command...
  4. Thread: I Need Help

    by pysk0tik
    Replies
    22
    Views
    1,442

    hmmmmmm....if you can't solve the problem, i'd...

    hmmmmmm....if you can't solve the problem, i'd say go ahead and reformat your machine, then get a top-of-the-line firewall, and somehow get a dynamic IP structure if you have broadband (maybe contact...
  5. Thread: A Lake

    by pysk0tik
    Replies
    19
    Views
    1,388

    nice poems.........i'm not a poet myself, but i...

    nice poems.........i'm not a poet myself, but i was reading the Lord of the Rings in 2nd grade, so i know (i HOPE) how to appreciate good literature. :P
  6. Thread: getting IP

    by pysk0tik
    Replies
    20
    Views
    1,839

    search google for a yahoo ip sniffer, is my...

    search google for a yahoo ip sniffer, is my answer (isn't "google it!" always the answer these days?)

    however, i'm not sure that there ARE any ip sniffers for yahoo, they'd have to sniff past all...
  7. Thread: .img

    by pysk0tik
    Replies
    4
    Views
    656

    yes, rawrite comes with most linux distros,...

    yes, rawrite comes with most linux distros, probly for this purpose?
  8. Thread: challenge !

    by pysk0tik
    Replies
    21
    Views
    2,172

    the above post took me 2 minutes, so it's...

    the above post took me 2 minutes, so it's probably wrong, but.........hey! why not?
  9. Replies
    14
    Views
    1,283

    a lot of people like perl, i can't program...

    a lot of people like perl, i can't program myself, but plan on learning this summer
  10. Thread: challenge !

    by pysk0tik
    Replies
    21
    Views
    2,172

    uuuuuuuum........this is the simple way, probably...

    uuuuuuuum........this is the simple way, probably wrong, but 70, 72, 74, 76, cuz at the beginning, there's {0 understood}, 02, 04, 06, then x0, x2, x4, x6, so than could be a logical answer
  11. Replies
    14
    Views
    863

    hmmmm, yes. I have a buddy w/ a machine that has...

    hmmmm, yes. I have a buddy w/ a machine that has a 1.1 ghz duron, 384 ram, 20 gb 5400 rpm hdd, and another machine w/ duron 750 mhz, 92 mb ram, 20 gb 5400 rpm hdd. The first one has win98, the second...
  12. Replies
    5
    Views
    535

    also some guys tell me that you can download...

    also some guys tell me that you can download ebooks and text docs that give instructions
  13. Replies
    5
    Views
    535

    try BestBuy, they've got all the major distros,...

    try BestBuy, they've got all the major distros, also try hastings (i assume you live in the US)
  14. Replies
    14
    Views
    863

    vfat and fat12? i take it those are really...

    vfat and fat12? i take it those are really outdated (fat12 at least)
  15. Replies
    14
    Views
    863

    thnx, geepod /me shakes head and says to self...

    thnx, geepod

    /me shakes head and says to self "you're such a newb"
  16. Replies
    14
    Views
    863

    thanx alittlenumb.

    thanx alittlenumb.
  17. Replies
    15
    Views
    1,016

    definitely. amd rocks.

    definitely. amd rocks.
  18. Replies
    14
    Views
    863

    thanx. I thought file fragmentation was just the...

    thanx. I thought file fragmentation was just the gradual disssasociating of files with their paths. OH wait..........that's sort of what it is.

    /me jumps out third-story window to punish himself....
  19. Replies
    14
    Views
    863

    hmmm......typical M$ laziness. I stil want to...

    hmmm......typical M$ laziness. I stil want to know if linux has this problem.
  20. Replies
    14
    Views
    863

    windows filing system

    I know that the Win 98 & back versions of windows all have a wierd filing system, where they scatter bits of the file all over the hd, and link them back to file (or so i've been told). I did some...
  21. Thread: Os Systems

    by pysk0tik
    Replies
    16
    Views
    1,031

    damn! I just realized that one of my friends...

    damn! I just realized that one of my friends payed $600 for the best Red Hat off-the-shelf distros! Boy, is he gonna be PISSED! LOL
  22. Thread: Os Systems

    by pysk0tik
    Replies
    16
    Views
    1,031

    hmmmmmmmmm........me pay for linux distros no...

    hmmmmmmmmm........me pay for linux distros no more, thanx, apocalypse. You da man.
  23. Replies
    47
    Views
    4,451

    expanding on my previous post, I thought I'd...

    expanding on my previous post, I thought I'd point out that Osama bin Laden did exactly that (used religion to gain power/influence people). He took the things muslims believe in and twisted them...
  24. Thread: Os Systems

    by pysk0tik
    Replies
    16
    Views
    1,031

    ArmyOfOne: I'm talking about the off-the-shelf...

    ArmyOfOne:

    I'm talking about the off-the-shelf distros which come with all the gui's, progs, etc. and have 3+ cds (that's about 2 gigs at the least, so downloading all that stuff would be a pain)....
  25. Replies
    4
    Views
    680

    there are a lot of ip sniffers, mainly for AIM...

    there are a lot of ip sniffers, mainly for AIM and ICQ, where you don't even have to have them on your buddy list for them to get your ip. They just connect to the net, start the prog, type in your...
Results 1 to 25 of 77
Page 1 of 4 1 2 3 4

 Security News

     Patches

       Security Trends

         How-To

           Buying Guides