Search Results - Antionline Forums - Maximum Security for a Connected World

Search:

Type: Posts; User: dredogol; Keyword(s):

Page 1 of 2 1 2

Search: Search took 0.01 seconds.

  1. Replies
    4
    Views
    1,607

    Hmm... maybe. I'll give it a try here probably...

    Hmm... maybe. I'll give it a try here probably tomrorow.
  2. Replies
    8
    Views
    1,343

    Yup yup, I only use raid-0 for performance...

    Yup yup, I only use raid-0 for performance reasons... not for redundancy... which is why i have an external HDD. :p
  3. Replies
    8
    Views
    1,343

    WD 5000AAJS (500GB Blue Caviar SATA3 non-Advanced...

    WD 5000AAJS (500GB Blue Caviar SATA3 non-Advanced Format)
    My 2 SATA are on their own lines. Only other things connected to PSU are: DVD + Floppy
    Single GFX card gets its power from the PCI-E slot....
  4. Replies
    4
    Views
    1,607

    As far as I remember, I don't think THAT type of...

    As far as I remember, I don't think THAT type of option was available for FF.
    Yeah, I know about the programs white-list, just no idea about FF plugins... =/
    I noticed some of my games also don't...
  5. Replies
    4
    Views
    1,607

    Q about GPEdit and Software Restrictions

    Alright, I tried to enable software restriction policies on my system:

    Enforcement = All Software & All Users (except admins)
    Security Levels = "Disallowed" by default.

    This worked just fine,...
  6. Replies
    8
    Views
    1,343

    Got everything up and running again. The SMART...

    Got everything up and running again.

    The SMART programs (3rd party & manufacture's) both resulted in no errors/issues as far as I can tell.
    I just can't seem to figure out why one (or both) of my...
  7. Replies
    18
    Views
    3,096

    Why on earth are Germany and Japan on that list?...

    Why on earth are Germany and Japan on that list? Both democracies... O__o

    Anyways, that was an interesting video JinX, enjoyed it. :)
  8. Replies
    23
    Views
    4,832

    Alright, my PC is up and running again. I ended...

    Alright, my PC is up and running again.
    I ended up having to redo my slipstream CD, because I screwed up one of the settings... took a while to remake after I DBANed my HDDs. XD

    Anyways, Cider,...
  9. Replies
    8
    Views
    1,343

    Ahoy hoy...going to restart, wish me luck!

    Alright guys, I'm going to be offline for the next couple days now, because my NIS-2011 just expired and I have to get this PC off the internet ASAP.

    I still need to burn my programs to use for...
  10. Replies
    4
    Views
    4,475

    Thanks Cider. Basically every-day stuff, and I...

    Thanks Cider.
    Basically every-day stuff, and I just don't feel like re-installing everything on my machine once it gets infected, knowing first hand some of these guys can be REALLY nasty......
  11. Haha, I remember reading one of your older posts...

    Haha, I remember reading one of your older posts on here from a few years aback about that Kidney Dialysis metaphor, I laughed when I first read that. XD

    Interesting about FreeBSD. Nice to know an...
  12. Replies
    23
    Views
    4,832

    Dang... very long post! XD Thanks for the info...

    Dang... very long post! XD
    Thanks for the info there gore, and boy you sure push for the BSD OSs. XD

    Whenever I do a fresh install, I always keep my system "offline" until I install my AV/FW...
  13. Replies
    23
    Views
    4,832

    Alright... here's another Q... Option #5......

    Alright... here's another Q...

    Option #5... full-blown VM, or a VM sandbox?

    I'm debating if I should:
    A) Just install VirtualBox (free) to do my all my volatile IM/Browsing, and copy necessary...
  14. Mainly because I'm a windows user/programmer, and...

    Mainly because I'm a windows user/programmer, and I only use a *nix when I really need to... :drink:
    Not a smart move, I know, but that's the main OS I'm used to.
    I mainly used Windows and Solaris...
  15. Replies
    4
    Views
    4,475

    What are some good HIPS/IDPS

    I'm trying to find 1 last set of programs for my rig, and that's a good HIPS/IDPS.

    I currently have NIS-2012 (which I guess you can consider a form of IDPS), but I need something else in case that...
  16. Oh GOD... don't remind me of Vista! I remember I...

    Oh GOD... don't remind me of Vista!
    I remember I got a copy from my university to install to see how it was... I uninstalled that piece of junk 1-hour after it was in.
    The damn thing was a resource...
  17. Replies
    21
    Views
    2,308

    I do that now, and shutdown takes forever since I...

    I do that now, and shutdown takes forever since I have 8GB of page...

    Oh, did you know during the XP install process, it only does a quick LBA wipe + DiskCheck when you choose 'regular' format...
  18. Yeah, I would love to build a new system using...

    Yeah, I would love to build a new system using the new Ivy-Bridge processors coming out this year (2012) and with SSDs... but I don't feel like wasting money on something I really don't need ATM...
  19. Replies
    23
    Views
    4,832

    What if every security measure fails...

    This is just a "what-if" scenario, and I really doubt there are many virus/trojan/malware/rootkit/etc capable of doing this:

    **Assume a Wired connection w/ default ISP router/modem
    **Assume using...
  20. LOL, I remember back in the day our very first PC...

    LOL, I remember back in the day our very first PC was one by AT&T (no joke!), and we were happy to upgrade the EVO ram from 4MB to 16MB, and used the PC as a telephone / answering machine! :rofl:
    It...
  21. CPU = Core2-Quad Q6600 (2.4GHz G0-stepping) @ 9x,...

    CPU = Core2-Quad Q6600 (2.4GHz G0-stepping) @ 9x, 266MHz, 1.200-VCORE, 1.80-VTT
    ... OCed to (3.4GHz) @ 8x, 425MHz, 1.4250-VCORE, 2.00-VTT
    HEATSINK = CoolerMaster Hyper 212-Plus (air-cooled)
    MOBO =...
  22. Anyone here heard of: "Fortego All-Seeing Eye"

    Anyone ever heard of the program:
    "All-Seeing Eye" by Fortego?

    It's a proactive IDS that monitors: Auto Exe, DLLs, Registry, etc.

    http://www.fortego.com/en/ase.html

    If anyone has ever tried...
  23. Replies
    3
    Views
    1,087

    Actually, I gave it some thought earlier today...

    Actually, I gave it some thought earlier today about that install order...
    You'll want the encryption installed AFTER the VM, because you want the system to encrypt your main OS files, as well as...
  24. Replies
    21
    Views
    2,308

    Thanks nihil. Those answers basically determined...

    Thanks nihil.
    Those answers basically determined how I will be redoing my computer here in a few days. :)

    Oh... you're saying it would be better (in my case) to just encrypt a certain (non os...
  25. Firefox + Private Browsing + No Cookies = issue?

    Okay, this is strange...

    I'm currently using Firefox 7.0.1 with private browsing enabled, and all cookies (including 3rd party) disabled.
    Yet... I'm still able to log into this forum and make the...
Results 1 to 25 of 35
Page 1 of 2 1 2

 Security News

     Patches

       Security Trends

         How-To

           Buying Guides