dcsimg

Search:

Type: Posts; User: fr0z3n; Keyword(s):

Page 1 of 10 1 2 3 4

Search: Search took 0.02 seconds.

  1. Replies
    31
    Views
    2,237

    congrats. congrats man.

    congrats.

    congrats man.
  2. Replies
    95
    Views
    14,165

    i post no comment. if they take away god.....

    i post no comment.


    if they take away god.. they take away alot of things.
  3. lol nice.

    lol nice.
  4. Replies
    26
    Views
    5,038

    i would be too. i am a webmaster of:...

    i would be too.

    i am a webmaster of:
    thepillbox.net
    and
    geeksarecool.com

    i own and pay for both as well.. therefore being.. MINE! =)
  5. Replies
    3
    Views
    1,305

    hmm. convert it into a flash file, and then...

    hmm. convert it into a flash file, and then insert into document =)
  6. Replies
    10
    Views
    1,606

    um, if you'd like. I could actually host you: ...

    um, if you'd like. I could actually host you:

    free host.
    20 megs (possibly)
    unlimitedbandwith
    geeksarecool.com/~your name
    php
    cgi execution anywhere
    perl
    frontpage extensions
  7. Replies
    10
    Views
    1,262

    i say this is up to the user. you don't know...

    i say this is up to the user.

    you don't know if their legal or illegal.

    some places allow (isp i'm speaking of)

    so really to me, if you don't feel like being a threat do it, if you do,...
  8. Replies
    11
    Views
    1,461

    wow.

    wow.
  9. Replies
    18
    Views
    2,968

    g's oh man, walmart better do something.

    g's oh man, walmart better do something.
  10. Thread: AMD vs. Intel

    by fr0z3n
    Replies
    26
    Views
    14,962

    for the past years i've dealt with both brands. ...

    for the past years i've dealt with both brands.

    and over the years, i've become more into the one that runs cooler. I just got my new athlon xp 1700+. It runs cool as a bottle of pepsi in the...
  11. Replies
    7
    Views
    985

    haha!

    haha!
  12. Replies
    2
    Views
    838

    okay, once again...another fact is proven. you...

    okay, once again...another fact is proven.

    you learn something new, everyday.
  13. Replies
    11
    Views
    1,483

    i believe someone else said this but, AT&M0 works...

    i believe someone else said this but, AT&M0 works well.

    another thing to try is..

    goto your device manager (it varies) i'musing windows xp.
    find mondems, expand it, then open yours.
    click on...
  14. Thread: drugs

    by fr0z3n
    Replies
    40
    Views
    4,162

    speed, eh?

    speed, eh?
  15. Thread: My Story

    by fr0z3n
    Replies
    2
    Views
    682

    i find this post to help young ones, much like...

    i find this post to help young ones, much like kids around here.. that don't know wut to do.

    i support this topic greatly. great post man, and congratulations on your quiting. I'm proud.

    i...
  16. Thread: Helpful Links

    by fr0z3n
    Replies
    4
    Views
    1,009

    lol @ neel. yeah good idea tho :-d

    lol @ neel.

    yeah good idea tho :-d
  17. Thread: Annoyances.org

    by fr0z3n
    Replies
    6
    Views
    841

    haha, pretty good.

    haha, pretty good.
  18. Replies
    51
    Views
    5,584

    um have you maybe tried xp pro? I haven't seem to...

    um have you maybe tried xp pro? I haven't seem to have any problems.. all of my icons on my desktop aren't there. =) just the way i like it.
  19. Thread: Geek Horoscopes

    by fr0z3n
    Replies
    5
    Views
    1,018

    err. yeah, i thin i read this before *sighs*

    err. yeah, i thin i read this before *sighs*
  20. Replies
    30
    Views
    3,767

    jehnx, are you maybe loking for hosting? i could...

    jehnx, are you maybe loking for hosting? i could supply you with a nice amout.

    talk to me. PM, IM or email would be the best

    pm> on here
    im on aim> itsrestricted
    email> except[at]att[dot]net
  21. Replies
    11
    Views
    5,036

    i believe you would want dhtml, its fast loading...

    i believe you would want dhtml, its fast loading and very custumizable. just tell me wut you would like, and..i shall either find it, or create it, or modify an older script. shout it out..

    email...
  22. Replies
    51
    Views
    3,694

    wut is this world coming too?!?

    wut is this world coming too?!?
  23. Replies
    7
    Views
    555

    yeah happens to me sometimes, especailly wheni...

    yeah happens to me sometimes, especailly wheni got about 30 windows open =( heh.
  24. Replies
    6
    Views
    778

    welcome back, nice to meet you. I think i've read...

    welcome back, nice to meet you. I think i've read a few of your posts. glad to have you back.
  25. Replies
    16
    Views
    1,044

    woah, very good topic from something not soo good...

    woah, very good topic from something not soo good then it leads to something that should always be refreshed in the minds of newbies.. actually everyone, maybe.
Results 1 to 25 of 242
Page 1 of 10 1 2 3 4