subLeveLone WTF?
Page 1 of 2 12 LastLast
Results 1 to 10 of 11

Thread: subLeveLone WTF?

  1. #1
    Banned
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    188

    subLeveLone WTF?

    do any of you find it wiered how subLeveLone's profile has been viewed over a thousand times, but he has yet to post at least once? weired.


    oh yeah, GreekGoddess has the coolest profile picture!
    Share on Google+

  2. #2
    Senior Member
    Join Date
    Apr 2002
    Posts
    250
    Um...this is weird like woah. Could he change it somehow? Or just refreash it alot.

    Thanks for your time~
    [gloworange]Die, or surrender, either way won\'t work.[/gloworange]
    [shadow]HuntX7[/shadow]
    Share on Google+

  3. #3
    Forgotten Ghost RogueSpy's Avatar
    Join Date
    Aug 2001
    Location
    Cyberspace
    Posts
    783
    yeah. . . I been here a year now. . . and mine has only been viewed like 113 times. Where as GreekGoddess has only been here for a month or so and hers has been viewed over 1144 times. Although im not as hot as she is. heh.
    "Never give in-never, never, never, in nothing great or small, large or petty, never give in to convictions of honor and good sense. Never yield to force; never yield to the apparently overwhelming might of the enemy!" - Winston Churchill
    Share on Google+

  4. #4
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2001
    Posts
    689
    Yeah my profile has been viewed only 273 times. Well thats it, Im gonna have to put porn in my profile to get people to view it.

    Now people will finally view my profile.....hahahahaha!!!!
    Wine maketh merry: but money answereth all things.
    --Ecclesiastes 10:19
    Share on Google+

  5. #5
    Senior Member
    Join Date
    Dec 2001
    Posts
    884
    Mine's been viewed only a few times, but there's really not much there to look at, I suppose. GreekGoddess is hella hott(!), so that's why, of course, she's got so many views. As do a lot of other females.
    Share on Google+

  6. #6
    Junior Member
    Join Date
    Dec 2001
    Posts
    1
    Greetings everyone,

    Several of my friends here at AntiOnline, have already brought this to my attention in the past. I myself have also often wondered why my profile has been viewed so much.

    I think someone is just messing with my profile. I won't name any names, but I think I know who it might be.

    Thanks for your time and concern,
    -subLeveLone
    [blur]Support Your Local Underground[/blur]
    Share on Google+

  7. #7
    Senior Member
    Join Date
    Jun 2002
    Posts
    165
    hmmmm automated fetch for update? -possibly polling for online status or posting changes?
    maybe even a stuck mouse at an unattended terminal after they escorted the stalker away from his workspace for viewing content contradictory to company policy while on the clock? maybe it's used to drive a random number generator for sid's/tokens? nah, some kid is probably just turning that red dial on the wall at supermarkets that apparently has no visible effect? at least now we know what it does.
    -droby10
    Share on Google+

  8. #8
    Senior Member
    Join Date
    Oct 2001
    Posts
    293
    and then again... what da ****, it's just a little number and some text saying: "your profile has been viewed *number* times" hehe... but strange it is... unless SubLeveLone has some sort of special aura/karma thing going on hehe

    hmmm maybe I should upload a real picture of me, just to satisfy the few but lovely women here... naaaaa, why would I care... tis a security site ppl! if JP starts a dating forum I'm leaving hehe... (yes, this was my comment on how I think starting threads about ppls profiles is rather useless. the 1000 posts error could just have been posted in the bug forum... but what do I know, just my 1459 cents)
    zion1459
    Visit: http://www.cpc-net.org
    \"Software is like sex: it\'s better when it\'s free.\" -Linus Torvalds
    Share on Google+

  9. #9
    I dont think any of my names here at AO have been viewed more than say 12 times. Oh well, people don't know what their missing I guess.
    Don\'t Put me on a plate!
    I might use my magnet to Escape!
    Share on Google+

  10. #10
    Banned
    Join Date
    Nov 2001
    Posts
    188
    at least we got subLevelOne to put his first post in this thread. i still think it is wiered.

    and GreekGoddess has to be the hottest woman to ever come into this forum. and one of the most intelligent.

    (GreekGoddess, in just thought i would add that)
    Share on Google+

Posting Permissions

  • You may not post new threads
  • You may not post replies
  • You may not post attachments
  • You may not edit your posts
  •